Monday, July 30, 2012

اکسیر "صلح" و امید "سبز"، دو روی سکهء نجات میهن - "نه" به سپر انسانی



 طرح تسلیح ایران به "سپر انسانی" پیام روشنی برای همه مردم رنج کشیده و نخبگان جامعه مدنی در ایران دارد:
 «اینکه، بخش اصلی کادر رهبری کودتا در ایران از تصمیم  قطعی "سرمایه داری جهانی" برای شروع جنگ با اتکاء به "انواع اقسام بهانه های محتمل" به منظور برچیدن "موانع رشد اقتصادی" در جامعه ایران آگاهی یافته اند.»

تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هم، در یک بررسی اجمالی مبین صحت "اطلاعات" دریافتی ایشان است و برای اطمینان در خصوص اینکه - در صورت عدم تحقق دمکراسی مبتنی بر تضمین "رشد متوازن اقتصادی" در این منطقه - "سرمایه داری جهانیِ" برای خروج از بحران اقتصادی، با ابزار نظامی این شرایط را محقق خواهند کرد! "هوشمندی" زیادی لازم نیست.

در این شرایط و برای جلوگیری از "جنگی قطعی شده"، نقش خلاقهء جنبش سبز در ایران غیر قابل کتمان است و موضوع اعلام مواضع "امید سبز" به "اکسیر حیات" در ایران تبدیل شده است.

بدون پرداختن به حاشیه هایِ مخدوش کنندهء مواضعِ طرفینِ درگیر در این موضوع، "جنبش سبز" مردم ایران نقش تاریخی بی بدیلی در این شرایط بر عهده دارد و این مهم در واقع "اعلام" مخالفت با هر گونه جنگ طلبی در ایران بدون توجه به عوامل اجرائی آن است.

خطاب این نوشته به تمام کسانی است که  رویای واپسگرائی ایران مدرن را، در سایه تخریب های ناشی از یک جنگ ناخواسته، در ذهن علیل و عقب مانده خود می پرورانند.

"سبزهای ایران" همگام با همهء سبزهای جهان و فراگیر ترین جنبش های صلح طلبی در جهان متمدن بر اطلاع و آگاهی از خواب های پریشان "جنگ طلبان" تاکید و اعلام می کند:

تا حصول اطمینان از رفع توطئه های جنگ افروزانه:
-          هیچ تائیدی بر پروژه های هسته ای در ایران نداشته و خواهان تعلیق و قرار گرفتن کلیه تاسیسات و امکانات هسته ای زیر نظر مستقیم ان پی تی است.
-          بدون کوچکترین اغماضی هیچ گونه اقدام جنگ افروزانه ای، از طرف هیچ شخص و یا سازمانی، مورد تائید نبوده و در رقابت های سیاسی داخل ایران نیز درگیری و سرکوب هائی که بخواهد به عنوان "بهانهء هر گونه حمایت خارجی" از جنبش مردم ایران مورد استفاده قرار گیرد، مردود است.
-          نخبگان، سیاستمداران اپوزیسیون، اصلاح طلبان حکومتی و حتی دولت مردان و رهبران در قدرت فعلی در آزمون سختی که در پیش است، فرصت خواهند داشت "هوشمندی" خود را در مقابل "جنبش صلح خواهی سبز" مردم رنج کشیدهء ایرانی به منصهء ظهور برسانند.

این نوشته اعلام مواضع غیر قابل تغییر مردم ایران است. "صلح طلب ترین و آگاه ترین مردم در تاریخ بشر" که در هیچ شرایطی و در مقابل هیچ مطاعی دست از "صلح خواهی" نخواهند کشید. و با این "ابلاغیه" به اطلاع جنگ طلبان در جای جای کره خاکی از نوع ایرانی، اسرائیلی و یا آمریکائی میرسانند که "هر گونه اقدام علیه صلح مورد مطالبه مردم ایران" را در دادگاه های جنایت های جنگی بین المللی پاسخگو خواهند بود!

بدیهی است که مسئولیت همراهی با رشد و توسعهء بین المللی و مشارکت در رهبریِ ریشه کنی جهل، فقر و ویرانی جهانی که مورد مطالبهء فوری "جهان سرمایه داری" نیز است در ایران و منطقهء خاورمیانه بر عهدهء تعهد  "جنبش سبز مردم ایران" است و برای تحقق این مسئولیت، عدم معاملهء پنهانی با "جنگ طلبان" و استواری در دفاع از "حقوق بشر" در ایران، تنها مطالبه مردم ایران از "جامعه جهانی" است!

9 مرداد 1391 

No comments:

Post a Comment